Dager
Minutter
Sekunder

Kjære alle medlemmer i NKF

Vi inviterer med dette til vår årlige førjulsfest, som blir fredag 9. desember på Mesh Youngstorget i Oslo.

Vi ser frem til en hyggelig sammenkomst med tilbakeblikk på året som har vært, utdeling av pris, samt lett underholdning. Det vil bli servert musserende aperitiff ved ankomst kl. 19:30, før man kan forsyne seg av en velsmakende buffet, med et bredt utvalg av varme og kalde retter, inkludert tilhørende drikke. Tidspunkt for bordsetningen finner sted kl. 20:00. Deretter er det mulighet for å kjøpe drikke i baren og fortsette festen frem til 01:30.

Det er lenge siden vi kunne arrangere en ordinær førjulsfest, og ønsker spesielt alle nye medlemmer hjertelig velkommen, ved å tilby en velkomstpris for medlemmer tatt opp 2020-2022 på kr. 300,- i egenandel på årets førjulsfest.

Egenandelen for ordinære medlemmer er kr. 600,-
Det vil også være anledning for å ta med ledsagere i år.
Pris for ledsager er kr. 900,-

Beløpet dekker aperitiff, middag og to bonger til valgfri drikke til maten - og betales på faktura som vi sender ut i forkant av festen.

Velkommen til en sosial og hyggelig førjulsmiddag!

Tid: kl 19:30
Adresse: Møllergata 8, 0179 Oslo
Adkomst både med trikk og buss

NKF dekker reise på rimeligste måte og overnatting for medlemmer som bor utenbys. Vi kan besørge hotellreservasjon, og de som har behov for overnatting bes gi beskjed om dette ved påmelding. Reiseutgifter refunderes mot innsending av reiseregning.

Svarfrist 28. november

Merk at påmeldingen er bindende og refunderes ikke ved avmelding.

Påmeldingsskjema:

Required Field

Obligatorisk felt

Required Field

Din påmelding er registrert. Vi gleder oss til å se deg!

Inaktiv knapp